دانلود امتحانات نهایی پیش رو

معرفی بهترین مشاور تحصیلی و درسی رشته تجربی در اصفهان

بهترین مشاور تحصیلی رشته تجربی در اصفهان کیست؟

معرفی بهترین مشاور تحصیلی و درسی رشته تجربی در اصفهان

در این مقاله قصد داریم بهترین مشاور تحصیلی و درسی رشته تجربی در اصفهان به همراه بهترین مرکز مشاوره تحصیلی و درسی تجربی در اصفهان و برترین مشاوران آقا و خانم رشته تجربی در اصفهان را به شما عزیزان معرفی نماییم.

بهترین مرکز مشاور تحصیلی تجربی در اصفهان

در این قسمت می خواهیم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی و درسی رشته تجربی در اصفهان را به شما داوطلبان و دانش آموزان رشته تجربی اصفهانی معرفی نماییم.

مرکز مشاوره تحصیلی کانون ریاضی اصفهان

کانون ریاضی اصفهان ( خانه ریاضیات اصفهان ) یک مجموعه بزرگ آموزشی در شهر اصفهان می باشد که علاوه بر خدمات آموزشی مانند برگزاری کلاس خصوصی و نیمه خصوصی در تمامی دروس از دبستان تا دانشگاه، خدمات مشاور تحصیلی و درسی در شهر اصفهان برای تمامی پایه ها و رشته ها از جمله رشته تجربی ارائه می نماید.

کانون ریاضی اصفهان با بهترین مشاوران آقا و خانم که سابقه طولانی در بحث مشاوره و کار را با رتبه های برتر رشته تجربی را دارا می باشند، با قیمت مناسب خدمات مشاوره درسی و تحصیلی رشته تجربی را به همشهریان اصفهانی عزیز ارائه می نماید.

مرکز مشاوره کانون ریاضی اصفهان خدمات زیر را به هموطنان اصفهانی عزیزمان ارائه می نماید.

  • مشاور تخصصی رشته تجربی
  • مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی سایر رشته ها
  • مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و سال نهم 
  • برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی از دبستان تا دانشگاه

 

آدرس: خیابان پروین اعتصامی، چهارراه صباحی، خیابان کوهسار

توجه: قبل از مراجعه حضوری حتماً به صورت تلفنی هماهنگ نمایید.

معرفی بهترین مشاور تحصیلی آقا رشته تجربی در اصفهان

در این قسمت می خواهیم بهترین مشاور تحصیلی و درسی آقا در رشته تجربی در اصفهان که سابقه طولانی در بحث مشاوره و برنامه ریزی درسی و کنکوری را دارا می باشد و با رتبه های برتر کنکور تجربی کار کرده اند را به شما همشهریان عزیز اصفهانی معرفی نماییم.

دکتر ایمانی بهترین مشاور تحصیلی رشته تجربی در اصفهان

دکتر ایمان ایمانی دکترای مهندسی شیمی از دانشگاه تهران با بیش از 15 سال سابقه مشاور تحصیلی می باشد.

ایشان دارای هزاران دانش آموز از سراسر کشور در رشته های مختلف از جمله رشته تجربی می باشند و سالانه ده ها دانش آموز رتبه برتری در کنکور تجربی با ایشان برنامه ریزی درسی داشته اند.

از جمله افتخارات ایشان این است که بهترین برنامه ریزی درسی و تحصیلی را به توجه به شخصیت دانش آموز و شرایط محیطی و خانوادگی به ایشان ارائه می کنند که مستقیماً پیگیر برنامه درسی دانش آموز می باشند.

از جلمه خدمات مشاور تحصیلی با دکتر ایمانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برنامه ریزی مناسب دانش آموز
  • پیگیری وضعیت مطالعه به صورت مستمر
  • ارائه گزارش پیشرفت دانش آموز به خانواده
  • برگزاری آزمون های روزانه و هفتگی از دانش آموز
  • معرفی بهترین اساتید شهر اصفهان برای تقویت پایه دانش آموز
  • معرفی بهترین پانسیون های مطالعاتی به دانش آموز و خانواده ایشان

معرفی بهترین مشاور تحصیلی خانم رشته تجربی در اصفهان

در این قسمت می خواهیم بهترین مشاور تحصیلی و درسی خانم در رشته تجربی در اصفهان که سابقه طولانی در بحث مشاوره و برنامه ریزی درسی و کنکوری را دارا می باشد و با رتبه های برتر کنکور تجربی کار کرده اند را به شما اصفهانی های عزیز معرفی نماییم.

سرکار خانم عباسی بهترین مشاور تحصیلی رشته تجربی اصفهان

سرکار خانم فاطمه عباسی ار فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه تهران در رشته مشاوره با بیش از 13 سال سابقه مشاوره تحصیلی و درسی در رشته های مختلف از جمله رشته تجربی هستند.

ایشان دارای مدرک کارشناسی ارشد مشاوره از دانشگاه تهران بوده و یکی از بهترین مشاوران خانم رشته تجربی در شهر اصفهان می باشند.

پیگیری مستمر دانش آموز، ارائه گزارش منظم به خانواده و کار در موسسات بزرگی مانند قلمچی، قلم سفید، گزینه 2 و … ایشان را به یکی از بهترین های حوزه مشاوره در شهر اصفهان تبدیل کرده است.

سوالات متداول بهترین مشاور تحصیلی آقا و خانم اصفهان

در این قسمت می خواهیم سوالات متداول شما عزیزان در مورد بهترین مشاور تحصیلی آقا و خانم رشته تجربی در اصفهان و همچنین بهترین مرکز مشاور تحصیلی و درسی در اصفهان را به شما عزیزان پاسخ هیم.

یکی از بهترین مرکز مشاوره های تحصیلی و درسی ویژه رشته تجربی در اصفهان، کانون ریاضی اصفهان ( خانه ریاضیات ) می باشد که آدرس و شماره تماس آن در متن مقاله سایت استادلینک برای شما عزیزان ارائه شده است.

دکتر ایمان ایمانی یکی از بهترین مشاوران درسی و تحصیلی آقا در رشته تجربی در شهر اصفهان می باشند که شماره تماس ایشان در متن مقاله سایت استاد لینک آمده است.

سرکار خانم فاطمه عباسی یکی از بهترین مشاوران خانم رشته تجربی در شهر اصفهان می باشند که می توانید شماره ایشان را از متن همین مقاله مشاهده نمایید.

در رشته تجربی شما حتما باید با یک مشاور درسی و تحصیلی خوب در 3 سال دبیرستان کار کنید تا در رشته و دانشگاه خوبی قبول شوید. در این مقاله بهترین مرکز مشاوره رشته تجربی در اصفهان و همچنین بهترین مشاور تحصیلی آقا و خانم را به شما عزیزان اصفهانی معرفی نموده ایم.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی 1 دهم خرداد 1402 نوبت صبح همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و استاد خصوصی ویژه امتحانات نهایی فارسی  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی فارسی 1 دهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل […]

دانلود سوالات امتحان نهایی عربی دوازدهم انسانی دی 1397 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم معدل با ما […]

دانلود سوالات امتحان شبه نهایی عربی 1 دهم معارف اسلامی 1 اردیبهشت 1403 با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی عربی ویژه امتحانات نهایی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی عربی 1 دهم رشته معارف اسلامی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید