دانلود امتحانات نهایی پیش رو

دانلود سوالات امتحان نهایی تاریخ معاصر یازدهم خرداد 1403 + جواب

دانلود سوالات امتحان نهایی تاریخ معاصر یازدهم خرداد 1403 + جواب

دانلود سوالات امتحان نهایی تاریخ معاصر یازدهم خرداد 1403 + جواب

دانلود سوالات امتحان نهایی تاریخ معاصر یازدهم تجربی و ریاضی 26 خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی

دانلود سوالات امتحان نهایی تاریخ یازدهم 26 خرداد 1403

برای دانلود سوالات امتحان نهایی تاریخ معاصر یازدهم 26 خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی، روی دانلود، کلیک نمایید.

معرفی بهترین اساتید تاریخ معاصر

ریحانه سیدی

تدریس حضوری و آنلاین

بهاره میر

تدریس حضوری و آنلاین

ایمان نجفی

تدریس حضوری و آنلاین

بارم بندی امتحان نهایی تاریخ معاصر یازدهم

در قسمت پایین، آخرین بارم بندی امتحان نهایی تاریخ معاصر یازدهم رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک را در خرداد، شهریور و دی مشاهده می کنید.

 

توجه: هر ساله بارم بندی امتحانات نهایی، ترمیم معدل و امتحانات نهایی بزرگسالان تغییرات اندکی داشته که می توانید آخرین بارم بندی امتحانات نهایی اعلام شده از آموزش و پرورش را در سایت جستجوی معلم خصوصی استادلینک مشاهده نمایید.

شرایط تک ماده و قبولی در امتحانات نهایی

قوانین تک ماده در امتحان نهایی

اگر قصد پاس شدن در امتحان نهایی تاریخ معاصر یازدهم را دارید و تا الان چیزی مطالعه نکرده اید، سریعاً از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام به رزرو معلم خصوصی تاریخ معاصر خود ، جهت موفقیت سریع و آسان در امتحانات نهایی و ترمیم معدل ، کنید.

سایت جستجوی معلم خصوصی امتحان نهایی و کنکور استادلینک

سایت جستجوی معلم خصوصی و مشاور تحصیلی استادلینک یکی از بزرگترین سایت های مرجع جستجوی معلم خصوصی در سراسر کشور می باشد. از جمله فعالیت های سایت استادلینک عبارت اند از:

  • تدریس خصوصی دروس امتحان نهایی و ترمیم معدل ( همۀ دروس – همۀ رشته ها ) در سراسر کشور توسط مجرب ترین اساتید و دانش آموختگان ممتاز کشور
  • تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی ویژۀ آمادگی کنکور سراسری تجربی، انسانی و ریاضی در سراسر کشور
  • تدریس خصوصی و مشاوره تحصیلی ویژۀ آمادگی کنکور سراسری زبان و هنر در سراسر کشور
  • تدریس خصوصی با بهترین معلم های خصوصی برای تمامی دروس از دبستان تا دانشگاه
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی جهت آماده سازی در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل، GRE و …

شما می توانید جهت مشاوره در مورد خدمات سایت جستجوی استاد خصوصی استادلینک از جمله کلاس های خصوصی امتحانات نهایی، امتحان ترمیم معدل و … و رزرو کلاس، از طریق پشتیبانی سایت تدریس خصوصی استادلینک اقدام نمایید.

سوالات متداول امتحانات نهایی

توجه: گردآوری مطالب این بخش توسط تیم سایت تدریس خصوصی استادلینک انجام شده و استفاده از مطالب آن با ذکر نام منبع ( سایت استاد لینک ) بلامانع می باشد.

برگزاری امتحانات نهایی در سه نوبت خرداد، شهریور و دی ماه انجام می شود که روز برگزاری امتحان هر درس با توجه به آخرین نوبت در متن مقاله ارائه شده است.

امتحانات نهایی مربوط به پایه تحصیلی نهم، دهم ، یازدهم و دوازدهم می باشد که دانش آموزان پایه نهم تا دوازدهم، بزرگسالان و متقاضیان ترمیم معدل می توانند در آن شرکت نمایند.

طبق قوانین فعلی ترمیم معدل فقط در امتحانات نهایی خرداد ماه امکان پذیر است.

معمولا در همان روز و چند ساعت پس از برگزاری آزمون، سوالات و جواب های امتحانات نهایی منتشر می شود که توضیحات بیشتر و لینک دانلود در متن مقاله موجود می باشد.

پس از مطالعه دقیق کتاب درسی، یکی از موثرترین راه ها برای کسب نمره خوب در امتحان نهایی حل تمرین و نمونه سوالات سال های قبل می باشد که در متن مقاله چندسری از سوالات سال های قبل ارائه شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی جغرافیا 3 دوازدهم انسانی خرداد 1398 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی علوم انسانی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی جغرافیا 3 رشته انسانی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود پی دی اف سوالات امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی شهریور 1401 همراه با پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی ریاضی تجربی دوازدهم و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی و ترمیم […]

دانلود سوالات امتحان نهایی زیست شناسی 2 یازدهم علوم تجربی 16 خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی دانلود سوالات امتحان نهایی زیست 2 یازدهم 16 خرداد 1403 برای دانلود سوالات امتحان نهایی زیست شناسی 2 یازدهم 16 خرداد 1403 همراه با جواب […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید