دانلود امتحانات نهایی پیش رو

استاد گسسته و آمار حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

استاد حل سوالات امتحان نهایی خارج کشور تضمینی

استاد گسسته و آمار حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

استاد و معلم و دبیر خصوصی گسسته و آمار برای حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور پایه های یازدهم و دوازدهم در موسسه تکلاین ( تکلیف آنلاین )

استاد گسسته حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقت انجام تکالیف و نمونه سوالات امتحانی معلم را نداشته اید ولی به جواب دقیق و صحیح سوالات آن هم فوری نیاز داشته باشید.

موسسه تکلاین با ارائه خدمات حل نمونه سوالات امتحانی،حل سوالات امتحان نهایی گسسته و آمار خارج از گشور، حل تکالیف و تمرین های کتاب درسی و همچنین حل سوالات فیزیک کنکورهای آزمایشی در کنار شما خواهد بود.

مدرس

مهندس امید نجفی

سطح تمارین

مقدماتی تا پیشرفته

مدت زمان انجام

در اسرع وقت

قیمت اجرا

بسته به حجم

استاد گسسته دوازدهم حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

گسسته دوازدهم رشته ریاضی فیزیک شامل 3 فصل زیر می باشد.

  1. آشنایی با نظریۀ اعداد: استدلال ریاضی، بخش پذیری در اعداد صحیح، همنهشتی در اعداد صحیح و کاربردها
  2. گراف و مدلسازی: معرفی گراف، مدلسازی با گراف
  3. ترکیبیات و شمارش: مباحثی در ترکیبیات، روش هایی برای شمارش
 

موسسه تکلاین حامی دانش آموزان برای حل سوالات امتحان نهایی درس گسسته دوازدهم دبیرستان رشته ریاضی فیزیک می باشد.برای سفارش حل سوالات و تمرین ها و تکالیف با ما تماس بگیرید.

معلم آمار و احتمال یازدهم حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

آمار و احتمال یازدهم رشته ریاضی شامل ۴ فصل و فیزیک یازدهم رشته تجربی شامل ۳ فصل می باشد.

  1. فصل اول آمار و احتمال یازدهم: آشنایی با مبانی ریاضیات
  2. فصل دوم آمار و احتمال یازدهم: احتمال
  3. فصل سوم آمار و احتمال یازدهم: آمار توصیفی
  4. فصل چهارم آمار و احتمال یازدهم: آمار استنباطی
 

دانش آموزان یازدهم رشته های ریاضی فیزیک می توانند از خدمات حل سوالات امتحان نهایی خارج کشور و تکالیف و تمرین های آمار و احتمال موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

دبیر گسسته و آمار حل سوالات امتحان نهایی خارج از کشور

درس ریاضیات گسسته و آمار و احتمال سال دوازدهم یازدهم رشته ریاضی فیزیک یکی از سخت ترین درس های این رشته محسوب می شود که برای بسیاری از دانش آموزان این رشته، پاس کردن گسسته در امتحان نهایی و قبولی در امتحان نهایی آمار و احتمال به بک چالش مهم تبدیل شده است.

هر دو درس علاوه بر زیاد بودن مطالب بخاطر اینکه مطالب جدید را در خود جای داده اند باعث شده است که نمره امتحان نهایی در این دو درس به مراتب از سایر دروس ریاضی کمتر باشد.

دانش آموزان یازدهم و دوازدهم رشته ریاضی فیزیک می توانند از خدمات حل سوالات امتحان نهایی گسسته و آمار و احتمال خارج از کشور و تکالیف و تمرین های گسسته و آمار موسسه تکلاین استفاده نمایند. جهت ارسال سوالات خود و قیمت گذاری، از طریق شبکه های اجتماعی ما اقدام نمایید.

درباره موسسه حل تکالیف آنلاین تکلاین

موسسه حل تکالیف و پروژه های تکلاین (تکلیف آنلاین)  در راستای کمک به دانش آموزان و دانشجویان داخل و خارج از کشور پایه گذاری شده است.

این موسسه با قدمتی 12 سال در کنار بسیاری از خانواده های سرشناس ایرانی بوده و کمک به هموطنان سرلوحه کار ما قرار گرفته است و همچنین هدف موسسه تکلاین، جلب رضایت شما می باشد.

موسسه تکلاین در تمامی دروس از دبستان تا دبیرستان و دانشگاه در کنار خانواده های ایرانی و دانش آموزان و دانشجویان داخل و خارج از کشور می باشد. پس با خیال راحت پروژه های خود را به ما بسپارید و از کیفیت نهایی کار لذت ببرید.

همچنین فعالیت موسسه تکلاین محدود به مراکز آموزشی داخل ایران نبوده و این آموزشگاه امتحانات ورودی به دانشگاه ها و کالج های خارج از کشور از جمله آیمت و تولک ایتالیا و … را نیز در پوشش فعالیت های خود قرار داده است و نتایج درخشانی نیز کسب کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز

دانلود سوالات امتحان نهایی زیست شناسی 1 دهم تجربی شهریور 1402 با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی زیست شناسی امتحانات نهایی رشته تجربی در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی زیست 1 دهم رشته تجربی و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس شدن در امتحانات نهایی […]

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار 2 یازدهم ادبیات و علوم انسانی و معارف اسلامی 30 خرداد 1403 همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم خصوصی و تدریس خصوصی ویژه امتحانات نهایی دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار یازدهم 30 خرداد 1403 برای دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی و آمار […]

دانلود سوالات امتحان نهایی اصول و عقاید 2 یازدهم معارف اسلامی شهریور 1402 غایبین مجاز و موجه همراه با جواب و پاسخنامه تشریحی + معرفی بهترین معلم و استاد خصوصی امتحانات نهایی معارف  در ادامه با بارم بندی امتحان نهایی اصول عقاید 2 یازده م معارف و نحوه مطالعه صحیح این درس و راه حل پاس […]

جدیدترین مطالب

دیدگاه ها و انجمن پرسش و پاسخ

درج نظر یا ایجاد یک مسئله جدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + بیست =

 اشتراک گذاری این مقاله

این مقاله را برای شخص دیگری به اشتراک بگذارید